Äntligen har jag dom i min garderob!

När jag & Emmie var i Stockholm var jag inne på Carlings och provade ett par jeans. Och jag blev förälskad direkt! Men vi hade redan shoppat till oss själva hela dagen innan och den dagen jag provade de här under-jeansen var det menat att vi endast skulle köpa julklappar (för det började bli tomt i plånboken.....). Och eftersom det stod 1 399 på prislappen fick jag motvilligt hänga tillbaka dom.. Men jag har ångrat mig lite mer för varje dag och eftersom dom inte finns i Kristianstad så har jag ångrat mig ännu mer. Så idag såg jag dom på Carlings på Väla, slet åt mig ett par, trängde mig in i ett provrum och vips - 1 499 kr fattigare. Dom var hundralappen dyrare på Väla men skit samma, jag bara älskar dom! :D

  


Jag gillar kedjan!


Sen köpte jag även en skitcool skjorta på Vero Moda, ett armband, nagellack, sminkborste, två tröjor på MQ och en bok av Nicole Richie som jag ska ha i Thailand! :)

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

Jag hoppas du ska ta bort kedjan? Jeansen kanske blir fina utan den.

2008-12-30 @ 21:02:20

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0