Dags för lite förnyelse,

Själv tycker jag inte min blogg är sådär superkul och jättemycket att hänga i julgranen, (ändå har har en hel drös som läser den dagligen? tack för att ni gör det!så för att pigga upp den lite tänkte jag slänga in hiss & diss en gång om dagen. Kul va? :D Dagens hiss och Dagens diss! Och såhär vecka 1, första veckan då vi går in på år 2009 så passar det ju alldeles utmärkt!



Så vi kör väl igång direkt;


Mina nya jeans, helt klart. Vad skulle det annars vara? Vanligtvis brukar jag inte slänga så mycket pengar på ett jeans-stycke och sa jag till mamma innan jag betalade "Är man dum i huvet om man ger ettochetthalvt tusen för ett par jeans?" Hon bara tittade på mig och där fick jag svaret. Det finns väl delade meningar om det, men jag brukar unna mig det 3-4 gånger om året iaf. Jeans är ju ett bra basplagg och de kan hålla flera år så jag tycker absolut det är värt det!




Mellandagsrea! Överskattat kanske? Det enda det ger är trängsel, svett och irritation. Och sen hittar man aldrig något heller för kläderna ligger slängda överallt, på golvet och i stora högar så det enda man kan hitta är det som ligger överst. Och när man väl hittar något så är det ändå en halvmil kö, både till provrum och till kassan. Nej, jag fick nog av allt vad rea och trängsel heter idag - nu väntar jag tills det kommer in nytt och fräscht i butikerna!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0