Dan före dopparedan.

Nu är jag färdigjobbad för idag och ska snart gå och lägga mig. Svängde som sagt inom Basse på vägen hem.. Haha, det var så kul. Dom har två julgranar, en stor där nere och en lite mindre av plast på övervåningen och under den så ser jag ett litet rött gulligt paket. Inga andra, bara detta lilla. Så jag börjar skratta och frågar vem det lilla paketet är till. Och gissa vem? Vemvemvem?? MIIIG :D Wiiie, nu längtar jag till imon. Visste ju hela tiden att jag skulle få något, men nu när man har sett det så vill man bara ha det. Haha. Har ju ingen aning om vad pojken kan ha köpt!



GODNATT MINA VÄNNER!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0