Det blev Altona iaf..

..för vem kan motså? Haha. Var där redan kl 23 igår, helt sjukt. För på Altona är det ju nått löjligt påhitt att ingen drar dit innan kl tolv.. Kommer man innan dess så är det inte en kotte där, nej alla ska dit mellan halv 1 - 1.. Hur kul är det då? Då har man liksom bara 1 timme på sig att dansa, köpa drinkar och vara social med allt folk. Nej, jag tycker det är löjligt! Men igår var vi iaf där tidigt, och satan vad mycket folk det var där redan då! Och sen bara öste det in, och jag hade en kul kväll! :D Trots att jag inte hällde i mig så mycket. Fast när jag väl fick nått i handen var det rätt snabbt nere i magen.. :p Och trots att det blev strömavbrott? Haha. Helt svart på dansgolvet och musiken dog. Heja!

Ikväll? Ingen aning vad som händer.. Känner mest för chill. Får nog bli så, japp japp.


Bjuder på en sån här härlig bild idag,
för att jag är avundsjuk på alla 90:or!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0