Ett vildsvin sprang (nästan) in i mig!

Igår (inatt) när jag var ute på mitt äventyr så låg jag väl i cirkus 90 km / tim.. på de här skogsvägarna här ute. Haha. Det är kolsvart överallt och plötsligt ser jag en stor gris som är på väg att springa in i min bil. Den kom från ingenstans, och helt plötligt var den borta. Alltså ett stort vildsvin, ett stort monster! Jag har aldrig sett ett vildsvin innan, jag vet bara att jag är livrädd för dom. Och detta var inte att leka med, fy fan. Och ni vet, när det får endast lyserna från bilen på sig i en halv sekund, sen försvinner det.. det var ju som en skräckfilm. Hela jag skakade efteråt. Så sen när jag körde hem låg jag och mesade i 30 km / tim på samma ställe.. haha. Livrädd för att grisen skulle jaga min bil och stånga den. Tänk min lilla ananas, det hade ju inte varit något problem alls!

Nej, nu är jag färdigsminkad och redo att ge mig av! Ska in till stan och lämna tillbaka en klänning på Schack Matt och sen ska jag inom Emma (frisör) och lämna ett mirakel-spray som jag gick låna hem och testa. :) CIAO,




Så här stort var det. Och 10 gånger läskigare!

Kommentarsfält
Skrivet av: EMMIE =D

haha

2008-12-10 @ 11:17:22
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0