FALTEL!

Haha, ingen som la märke till att jag skrev "en vildsvin"? Haha. Jag såg det nu,
litet faltel där... (talfel för er som inte är så klipska).

Funderar på att börja packa snart? Visserligen inte så mycket som ska med, det mesta ska shoppas där! :D Men ändå, jag älskar att packa! Haha. Sen ska jag bränna skiva också.. Road-trip skiva med massa gamla klassiker! Wiiie, detta kommer bli så bra. :) Nästan som min, Marielles, Malins och Robins Ullared-trip i somras!


   


  

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

jo. jag märkte det allt. =D

2008-12-11 @ 07:13:17

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0