Freeedaag,

Fy fan vad sur man blir. Jag hatar de nya korten med chip, hur många som helst glömmer ju kvar sina kort i kortläsare med chip! Hörde på radion att en butik nånstans i Sverige hade haft ca 70 kort kvarglömda - på en vecka. Och nu har även pappa gjort det, glömt kvar sitt kort. Och då har nån idiot utan hjärna stått bakom honom i kön och sett hans kod och snott kortet och nu tagit ut över 5000 kr från det. Pengar som han troligtvis inte får tillbaka. Ah, vad är det för själviska och hänsynslösa idioter det finns?! Det skulle ju vara julklappar till mig :( IDIOT. (Haha, där framstod jag själv som självisk, men det var inte så jag menade!)

Yeye, shit happens. Idag ska jag klippa mig iaf! Och det ser jag fram emot. Efter det blir det jobb direkt, fast bara 4 tim. (15 - 19) Får hoppa in och ta Ursulas sista timmar eftersom hon ska sminka min mamma till en 20-tals fest ikväll! Vad gör man inte för sin mor? Och direkt efter det ska jag och Sandra gymma. Ja ni läste rätt, medans de andra häller i sig alkohol på fredagkvällen så pumpar vi på gym. Va, vad har hänt?

Så ha en bra fredag allihop! :) PUSS!



Stekarbild från Turkiet - 08. För vem vill inte tillbaks?

Kommentarsfält
Skrivet av: Jennie

Man vill utomlands när man ser såna bilder :)

2008-12-06 @ 17:34:22
URL: http://unreal.blogg.se/
Skrivet av: sandra

ha, ingen som vet. vi är helt sjuka friskisar!

2008-12-07 @ 21:12:27

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0