Gaaah,

Jag som ville vara ledig på lördag, nu blev det inte alls så :(
Meeen när lönen kommer blir det kul, det är ju så man får tänka.

Jag är astrött. Ska slänga i mig lite mat nu och kila in i duschen sen ska jag hem till Basse och slänga mig i hans säng och vänta på att han ska komma hem! Jag är ledig imon så jag kör direkt därifrån till Kristianstad för att inhandla den sista julklappen och kika lite åt mig själv med såklart! :p Någon som vill följa med? Och på kvällen vankas det partyparty för Emma som fyller år på söndag! :D Det gillar vi! Rykten sa något om rocktema på Altona imorgon? Skoj!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0