Godmorgon!

Står på jobbet nu och det är inte en kotte här. Brukar ändå vara folk som väntar utanför kl 8 när man öppnar men idag var det inte det och än så länge har jag väl haft typ 4 kunder.. CHILL!

Igår hade vi lite familjemys hemma. Det händer ju inte så ofta längre.. Emil kom hem (fast han sov mest) och sen beställde vi thai-mat och åt.

Idag blir det dopp i grytan hemma hos mormor! En jul-tradition ju.. Så jag slutar kl 14, kör hemom Basse en snabbis och sen ska vi 'doppa' kl 15 med kusinerna också! Mys. Men julkänslan är fortfarande inte där? Inte för nån i vår familj faktiskt, inte ens mormor. Haha. Men för min del tror jag ju att det är för att jag inte går i skolan längre, då var det liksom så självklart att vissa saker skulle vara klara innan jul och det var självklart med lucia och själva jullovet var ju bara så efterlängtat. Och bättre blir det ju inte att jag ska stå här, på Preem, på julafton i tomtemössa. Meeen vad gör det, jag har ju hela livet på mig att fira julafton! :p Och jag får ju julklappar ändå!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0