Haha,


Att år 2009 snart är här! Äntligen snart ett nytt år som ska bli med nya vanor. Just nu känner jag mig mest en som säck potatis som bara går runt och glider och proppar i mig resterna av vad julen lämnade efter sig. Men när det nya året kommer kör vi igång med GI igen och träning. Träning i massor och jag riktigt längtar!



1. Min bloggdesign. Inget fel på den jag har, men jag vill ha lite nytt och fräscht.. Ursuuulaaaa........!!!!
2. Bingolotto. Vart tog alla klassiska bingo-spel vägen? Och kan ingen sätta en munkavel på Paolo Roberto?!





Haha, helt otroligt vad negativa folk är. Typiskt svenskar. Men vet ni vad? Passar det inte så tryck på X:et i det högra hörnet och kom aldrig mer tillbaka. Det är ingen som tvingar er att läsa/snoka, ok?

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

men när man bloggar får man faktiskt ta både dålig och bra kritik, titta bara på blondinbella!

2008-12-30 @ 23:10:02
Skrivet av: Frida svarar:

yeees, och det tycker jag bara är roligt! :D det driver en till att skriva ännu mer så det är bara positivt.

2008-12-31 @ 09:12:01
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0