Jag ska jobba på nyårsafton också! :(

Idag blev den sista julklappen inhandlat, så nu är det bara för mig att vänta på julafton! Skönt. Var hemma hos Basse igårkväll och sov där inatt, vaknade halv 1 idag av att dom ringde från Expert och sa att mina foton var klara. Halv 1, så länge brukar jag aldrig sova! Bestämde mig snabbt för att lämna den sovandes B i sängen och pysa hemåt. Kände mig sådär sugen på att sova bort hela dagen.. :p Naj, går fet bort!

Idag är jag ledig! Sköntsköntskönt. Igår fick jag reda på hur jag ska jobba vid nyår.. 10 - 17 på nyårsafton och börjar kl 9 dagen efter.. KUUUUUUUL!!!!!!!!!! :( Men jaja, man får vara bakis på jobbet på nyårsdagen.. det måste man få.

Så detta året är jag jobb-Frida hela jul / nyår. Men egentligen gör det mig inte så mycket eftersom jag inte ens har någon känsla för jul. Om 2 dagar, whaaat? Nej, men visst hade det varit mysigt att vara ledig och bara chilla med familjen men nu när jag vet och är inställd på att jag inte ska göra det utan jag ska jobba istället, så är det lugnt. Jag tar det som det kommer, men visst längtar jag tills det är typ den 3 januari och jag får återgå till mina vanliga jobbtider. Haha.

Kommentarsfält
Skrivet av: Jenna

Jag jobbar också till 17 på nyår och öppnar 10 dagen efter. Det suger!

2008-12-23 @ 11:07:50
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0