Julafton

Godmorgon!
Uppe med tuppen idag, redan 06.30 faktiskt. Har duschat och fixat i ordning mig och sen åt vi frukost nu vid 8, en sån där mysig julfrukost när det är helt mörkt ute. Cosy!

Ska strax köra hem till B, om jag ens kommer dit. Pappa sa att det knappt inte gick att gå på vägen, när han hämtade tidningen, så jag får väl köra lite tidigare så jag kan ligga och pensionär-köra.. :) Yeye, han kommer ju bli måttligt glad när jag kommer dit och väcker honom men är det julafton så är det! Sen ska jag få mitt pakeeet också :D Och självklart ska han få sitt! Sen börjar jag jobba kl 10.

Nej, GOD JUL och ha en grym julafton allihopa! Och tycker ni lite synd om mig att jag ska stå själv på Preem (i min tomtemössa..) mellan 14 - 16 idag så kan ni ju alltid komma dit och sympati-sällskapa! Haha. Tjo ko,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0