Julmys

Altona var faktiskt kul igår, har ju inte varit där på typ 1,5 månad så det var lite efterlängtat! Haha :)



Idag skulle jag upp och jobba kl 10. Och när jag står inne på toa och fixar i ordning mig så blir jag helt yr och allt svartnar för ögonen.. Så jag gick ut och försökte säga till pappa men jag kom inte så långt för jag föll ihop. Haha. Så kom mamma med och hon sa att så mycket som jag stressar och jobbar så oregelbundna tider kombinerat med träning och för lite sömn så plågar jag min kropp och den pallar inte trycket. Så den sa väl antagligen ifrån imorse. Så jag fick börja jobba en timme senare idag, men jag slutade redan vid 14 så det var chill :) Bara 3 timmar, det stod jag ut.

Nu i eftermiddag har vi haft lite julmys här hemma. Mormor och Emil kom hit så har vi gjort löksill och köttbullar! Alla andra år har det varit morfar som gjort sillen, och den har älskats av alla. Så jävla god! Men han gick ju bort i våras så detta året gav vi sill-ansvaret till Emil. Det kommer nog bli bra det med, och mina köttbullar blev fantastiska! Men det kommer bli en konstig jul utan morfar! =/

Yeye, ikväll blir det bara chill. Öppnar imon, så jag ska bara sovasovasova!


Såhär såg jag ut igår! :D
Panikköpte linnet/klänningen i Kristianstad igår. Var meningen att jag skulle haft mina nya jeans och sen detta som ett linne, men passade jeansen eller? Nej. Så jag fick tänka om och vips blev min outfit såhär!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0