Min julafton!

As mycket folk på Preem idag, hela dagen. Helt galet! Trodde inte det skulle vara en kotte där, men jag hade rätt så fel. Men det gjorde det bara ännu skönare att komma hem till familjen och äta mat! :) Och jag fick agera tomte i år igen. Men eftersom jag varit tomte hela dagen på Preem så kunde jag ju lika gärna fortsätta hemma xD

  



I mina julklappar hittade jag:
- ett träd att hänga smycken i
- Tomas Sabo armband + 2 st berlocker
- örhängen, halsband & armband av Basse
- presentkort på Make Up Store
- pengar
- parfym av Basses föräldrar
- biljett till nyårsrevyn i Karlshamn tsm med familjen
- en stor låda med massa smått och gott,  bra-att-ha grejer!
- kappan jag beställde från Nelly.com för ett tag sedan


  
halsbandet jag fick av Basse,
och Tomas Sabo-armbandet med 2 berlocker och det andra också av Basse.



NU SKA JAG TILL HOSABY OCH FORTSÄTTA FIRA JUL!

Kommentarsfält
Skrivet av: ....

jaa, det där B.et var väl ingen hit ;) Du skulle haft med F ju :)

2008-12-24 @ 23:15:23
URL: http://...........
Skrivet av: Anonym

åhh va fint du lagt upp dina pengar. du måste vara hur lycklig som helst som har så mycket pengar! Jag är fattig! =(

2008-12-30 @ 21:04:31
Skrivet av: Frida svarar:

men buhu. skaffa dig ett jobb då, stackare.

2009-01-02 @ 10:22:02
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0