Min och Emmies omtalade resa.

Många undrar säkert om den här långresan som jag och Emmie har snackat mycket om att göra nu i vinter. Den blir inte av tyvärr, den blir av nästa höst istället! Anledningen är att nu när vi båda har fått jobb så vill vi hålla kvar vid dom. År 2009 kommer det vara skit tufft att få jobb med allt vad som hänt med uppsägningar överallt och lågkonjukturen som är här, så ingen av oss vill säga upp oss och resa iväg. Och det tycker jag är smart av oss! Så nu i januari ska vi ta en kortare resa istället, antingen 1 eller 2 veckor. Förmodligen bara 1 för Emmie kan inte få ledigt längre.. Men det är skönt det med, jag vill bara komma iväg! Men det enda vettiga alternativet nu i vinter att vara iväg 1 vecka är ju Kanarieöarna eller Egypten. Inget som lockar mig direkt eftersom jag var i Egypten senast i mars i år och har varit där tidigare också.. Så det kan bli lite tjatigt, men va fan.. jag vill ha sol! Haha. Emmie skulle iaf ringa mig när hon var hemma från jobbet så ska vi kika runt lite.. :)


El Gouna - 08. Jag steker och pappa intar skugga!


Jag rider på min kompis.


Vi var ute på en båtutflykt!


Här, på denna ön mitt ute i Röda Havet, stannade vi och åt och badade!


Vi fick sällskap av massa defliner också :)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0