Nästan som en liten familj,

På en sträcka på typ 2,5 km (mellan mig och Lisa) finns det nu rådjur, älgar, harar, en skabb-räv som är helt dum i huvet och monster, dvs vildsvin. Snacka om att jag mesar på vägarna nu! Haha. Så nu vet du vad du har att vänta när du kommer hem Lisa.. Men du ska känna dig välkommen hem till vår lilla skogsfamilj här i Ryedal :D Vi väntar på dig!

Nej, nu är det dags för mys. Basse ringde nyss och sa att det var is på vägarna så jag får väl se om jag kan hålla mig ifrån dikerna.. PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0