Nelly.com

Shit, det är helt sjukt hur länge man kan sitta och kolla kläder osv på nätet och tiden bara försvinner.. Har suttit och kollat igenom massa sidor nu, i typ 2 tim. Och klickade hem en liten party-väska och ett par jeans från Nelly.com nyss! :) För att jag har fått lööön, laalalalalaa. Jag har aldrig beställt jeans, eller ens byxor, på nätet förut.. Så detta är en liten debut, hoppas det blir succé :D Haha. Förhoppningsvis ligger det i min brevlåda på fredag!

Jag är verkligen helt slut. Igår jobbade jag 9 - 19 och idag 11 - 18. Ska jobba 11 - 18 imon med, sen är jag ledig fre & lör. Skönt! Tänkte fixa den sista julklappen då på fredag, den till Össiiipösssi. Haha :) Rätt skönt att jag fixade alla i Stockholm faktiskt! Eller ja, alla förutom den..

Nej, nu ska jag ta ett Prison-avsnitt sen sova! Vet att jag lovade bilder osv, men jag lovar så mycket....
GODNATT!

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

GUD va spännande!! :D hihi

2008-12-17 @ 22:58:36
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0