Nu blir det ingenting av någonting.

Haha, vi är för roliga. Från att ha planer och resor bokade på Australien & Thailand ett flertal gånger har vi nu gått till ingenting. Vi ska inte resa. Alls. Haha. Eller jo, det ska vi ju faktiskt men inte tillsammans. Emmie ska resa med sin familj när hennes pappa fyller 50 i mars.. Och jag vill så gärna vara iväg i 2 veckor så då sa vi att vi reser på varsitt håll. Så jag hänger på mamma och pappa till Thailand den 3 februari! :D Måste bara prata med jobbet först men troligtvis blir det så. Jag vet att jag sa till dom nu när vi var i El Gouna att det var sista gången jag åkte med dom så dom fick passa på att njuta - men se så fel jag hade.


HIT!

Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

vi är så hiiimla reoooliga!:)

2008-12-22 @ 22:28:21

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0