Piss-dag

Idag är ingen bra dag. Jobbat 11 - 19 ( okej, en kul grej hände som jag har tänkt på hela dagen ända sen dess.. iiih, :) ) och nu har jag snart fått hem filmen "You Got Served" som jag ska se. Ledsen för dålig uppdatering och sura miner, men det blir så ibland! Usch, jag hatar att vara sur. Jag är inte den sura personen, always look on the bright side of life, you know. Därför blir jag extra besviken på personer som får mig framställas som jobbig och dum i huvet, fast att det kanske är dom som är det egentligen. Det blir liksom bara fel av allting då. Varför inte bara vara tydlig och ärlig från första början? Så slipper jag vara jobbig och sitta här och vara sur och besviken på hela världen. Japp, håller där. PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0