Revolution!

Shit vad härligt det var! Ett gym-kort är nr 1 på min önskelista, absolut! :D Efter gymmet la jag mig i solariet och sen sprang jag inom Konsum och köpte frukt och nu sitter jag här. Hemma. Själv. Och äter frukt. Och jag känner mig så bra! :) Ikväll var jag bra.

Och resten av kvällen ska jag bara sitta och titta, typ. Ska hämta mamma & pappa inatt och när det blir har jag ingen aning om.. Så jag får helt enkelt vänta och se, kul.

Imon börjar jag jobba 07.35 iaf, sen jobbar jag till 16. Därefter blir det plattan i mattan hem till Ursula för att bli sminkad och byta om och fixa till håret och 17.30 ska vi vara hemma hos Jenny på förfest.. Vid 20 glider vi vidare till Slottslängorna där det väntas julbord och partyparty :) Viiilket innebär ganska lite blogg imon. Men en fest är jag värd nu, har faktiskt inte festat sen den 9 november och det är en månad sen! :D


Fick bli en till bild från Turkiet. FÖR ATT JAG SAKNAR MIN ANANAS!

Kommentarsfält
Skrivet av: Yohannanas

massa kärlek!!

2008-12-10 @ 21:42:27

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0