Söndag

Sagt och gjort; direkt efter jobbet körde jag hem till Basse och dog lite i deras soffa! Kan vara skönaste soffan som finns faktiskt.

Idag var det faktiskt lite dramatiskt på Preem. Plötligt hörde jag nån som skrek "RING AMBULANSEN!!" Och självklart blir man helt chockad så dumt nog sa svarade jag "Va? Vem? Jag?" Hm... Då var det en gammal gubbe, får man säga så? Nej, vi säger farbror. En gammal farbror hade svimmat av och var lite deckad ett tag. Helt så där, pang poff. När han sen vaknade till var han likblek, kallsvettades och kräktes. Usch, det var lite läskigt. I med att han var rätt gammal så vet man ju inte vad det kan vara.. :S Får hoppas han fixar det galant iaf!

Annars då? Lite avundsjuk kan man ju vara på den där människan som vann 110 miljoner på Lotto igår........ Eller borde man vara det egentligen? Vad fan ska man göra med så sjukt mycket pengar? Tänk er, etthundratio miljoner. 110 000 000. Det finns ju ingen människa i världen som ens behöver så mycket pengar så det hade ju varit mycket bättre att splitta de där massa miljonerna och istället gjort det till massa småvinster. Typ 110 st 1-miljonvinster eller nått. Okej, det är väl ingen småvinst egenligen men i detta fallet blir det ju det. Den här vinnaren lär ju vara chockad i två veckor och sen när de väl får reda på vem han/hon är kommer ju den personen ha inbrott dygnet runt. Visst, ekonomiskt oberoende hade väl varit kul - för ett tag. Jag skulle inte vilja vara det livet ut, vad ska man då kämpa för? Det är ju när man får sin lön man känner att det lönar sig att slita. Och med framgång får man mer pengar och till slut har man skrapat ihop de där miljonerna själv - och också gjort sig förtjänt av dom och kan känna sig stolt och nöjd. Nej, jag ska kämpa för mina miljoner själv! :D Haha. Sen ska jag vara ekonomisk oberoende när jag är typ... 50! Då är det lagom.

NU: träning 18 - 19 sen myyyys,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0