Sony Ericsson W902

Har suttit och pillat med min nya mobil ända sedan jag kom hem nu, dvs typ 4 tim.. Haha. Verkligen no-lifer idag! Det är den bästa musikmobilen på marknaden sa han, och det märks på ljudet. Bajsbra! :D + att jag fick två små söta högtalare till.. + att det är 5 megapixel - kamera och + att det är 8 GB minne på den, som jag inte riktigt förstår hur jag ska kunna fylla? Har redan fyllt den med ca 100 låtar och har 7 GB kvar...Men märks det att jag är nöjd eller? :D

NU: film! Blev inget igår, så jag tar någon av de två idag. Lutar åt Djävulen bär Prada, faktiskt.


(Visade sig att Lisa också fått ett sånt skumt SFI-sms.. jag tror det är ett påhitt. Läste i tidningen igår att det finns något liknande, fast de ringer istället men bara en signal så att man ska ringa upp. Och om man då ringer tillbaka till det här numret så kostar det 70 kr/min. Så antagligen vill de som skickat detta skumma sms att man ska svara på det och så kostar det miljoner.. typ.. Min teori iaf.)


Kommentarsfält
Skrivet av: Lisa

hahaah en mkt fin teori, det visade sig att både robin erika och lisa arvidsson hade fått det också, jag snackade med arvid, det är komvux som har skickat fel, de skulle skicka till två elever på sfi, men råkade skicka till alla från komvux, jag och robin står tydligen fortfarande kvar fast att vi hoppade av innan det började, skumt! men du bbehöver inte oroa dig för några miljoner iaf ;)

2008-12-05 @ 00:26:07

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0