Stomp the yard

Tjoo. Har egentligen inte så jätte mycket att skriva. Har ni tänkt på förresten, att när man sitter så mycket vid datorn som vissa av oss gör så börjar man skriva ord som man inte alls hade tänkt skriva. Det kan jag göra på sms också ibland, t ex om jag ska skriva "jag" så skriver jag "bra" eller något annat helt opassat, det går liksom av bara farten. Anledningen att jag kom att tänka på det nu, var att när jag skrev meningen här ovan "Har egentligen inte så jätte mycket att skriva.." så skrev jag först känner istället för mycket. Hur går det ihop liksom? Mina hjärnceller spelar att spratt med mig ibland. Rätt ofta.

JAG LÄNGTAR I ALLA FALL TILL STOCKHOLM OM 3 DAGAR MED BÄSTIS! Det ska bli så härligt att komma iväg. Och handla julklappar, har lite panik nu faktiskt. Inte en enda är inhandlad, men jag tänkte fixa allt i vår kära huvudstad. :)



Håller på att ladda hem en ny film nu - Stomp the yard. En dansfilm, finns det bättre? :D
Så nu är min kväll räddad!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0