Tisdag

Hoj hoj,

sovde hos basist inatt, dock ensam för han var vaken hela natten och sen drog han till skolan. Hade satt alarm på kl 10, men bestämde mig snabbt för att somna om när jag tittade ut och såg hur äckligt och dimmigt det var. Så där låg jag och snoozade i 1 tim innan jag orkade slita mig och köra hem! Det var mys och idag ska jag jobba 15 - 22 sen tar jag sovet i Hosaby igen, i love it.

En kul grej är att jag blev medlem i MQ i höstas nångång.. Jag gick då med på mammas kort, alltså skaffade ett eget kort men som var knutet till hennes. Inte mer med det tänkte vi, men så igår fick jag hem ett alldeles eget guldkort bara för det! Haha. För mamma är guldmedlem, så nu blev helt plötsligt jag också det.. DET kallar jag att glida på ett jävligt bra bananskal / räkmacka / vadnivill.. ;)

Och på fredag ska jag klippa miiiig! :D Gosch, vad jag längtar. Ska även ta ut de koppar-färgade slingorna då.. Har tröttnat lite, det var typ som "det är kul med pannkakor en gång i veckan, inte sju..". Jaa.. Håller där, rätt tomt idag.



Bjuder på en söt bild på mig och bästis för längesen,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0