Torsdag

Idag ville nog inte Gud, kanske djävulen i detta fallet, att jag skulle få sova så länge jag ville. Kl 7 startar pappa trädgårdstraktorn som står precis under mitt rum så det dönar i hela huset.. För det skulle komma några män hit som behövde den. En halvtimme senare ringer hemtelefonen, och signalen på den bärbara jag har är hemsk! Självklart låg den på mitt nattduksbord, precis bredvid mina öron... Och den går inte att stänga av heller, förren någon har svarat. Och sen vid halv 9 skickar Sandra femtusen sms och ville komma hit för hon hade ingenstans att ta vägen. Så nu ligger hon inne i min säng och sover, medans jag sitter här och kan inte somna om. Haha, cp-morgon.

Kommentarsfält
Skrivet av: SANDRA

HAHAHAHHA, jag gillar att jag är hemlös ;P

2008-12-04 @ 14:24:41

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0