Wiiie :)

Nu är jag påbokad på resan till Thailand så nu är det bara att längta, på riktigt! :D Det roliga var att när vi bokat på mig och gick in på 'Min sida' på Fritidsresor så hade mamma och pappa fått 500 kr rabatt var + att grundpriset på deras resa hade sänkts med 800 kr var! 1300 + 1300 = 2600 kr billigare alltså, vi fårstår inte riktigt hur och varför? Men gött!

Skulle egentligen jobbat 11 - 22.05 idag, men dom ringde och sa att jag kunde börja kl 13 istället för det var rätt lugnt där. Det var också rätt gött.. :) Så så ser min dag ut idag.
Jobb 13 - 22.05.

Kommentarsfält
Skrivet av: Dress Like a Princess

Ååh jag vill också till Thailand :)

2008-12-27 @ 18:54:38
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0