08:a?

Jag har sagt ett tag nu att det kommer kännas konstigt att inte komma upp till Stockholm denna sommaren, eftersom jag varit där 3 år i rad nu. (2 år på BOUNCE och året innan med mamma.)

Men nu på lördag åker jag, mamma & pappa upp till Uppsala för att hälsa på gamla vänner och sedan tar jag tåg från Uppsala - Stockholm, Stockholm - Hässleholm & Hässleholm - Sölvesborg på antingen tisdag eller onsdag nästa vecka. Så min lilla plan är ju att ta ett tidigt tåg mellan Uppsala - Stockholm och sedan ett litet senare tåg hem mellan Stockholm - Hässleholm så jag kan få lite tid i vår kära huvudstad iaf =)
Och hinna gå och köpa mat på Sandys också! Så gott ju. Och givetvis shoppa lite..

+ att jag kanske har en liten möjlighet att bli 08:a på heltid ett halvår framöver. Men jag vet inte, det är grymt lockande iaf =)
Jag tycker ju trots allt om vår kära huvudstad.




Vi på Bounce förra året =)

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0