dom gamla är söta

Slutade jobba kl 18 idag, åkte hem och gjorde tacos till mig & min far som gör mig sällskap här hemma inatt. Efter det körde jag hem till min kära mormor och hälsade på. Tänkte att hon säkert behövde lite sällskap :) Vi tittade på 'Uppdrag granskning' tillsammans. Sjukt vilka störda människor det finns! Att man kan stå och förneka saker framför människor och kameror, när det finns bevismaterial är bara pinsamt tycker jag.

En liten annan rolig grej som hände imorse, innan jag körde till jobbet, var att min sötekatt Prisse kom hem. Han har varit borta i 2,5 vecka och han var så tanig. Och så kelen. Och så hungrig.



Prisse myser med lillebror.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0