hello sunshine

Godmiddag!

Daniel Lemma var bra igår! När han sjöng "If I used to love you" var det bara så bra. Och hela publiken sjöng med och körade med "like a rainbow 'round my heart..." och han var så mysig :)

Just nu sitter jag på min gräsmatta i en stol med datorn i knät och det är bara så härligt med sol! Mindre kul är ju att jag börjar jobba om en halvtimme.. Hm. Jag kommer vara liket denna sommaren.

Nu flyttar jag iaf hemifrån för ett par dar. Slutar jobba kl 21 ikväll och då tar jag sovet hos B, och imon jobbar jag 10 - 18.30 och då är det party party som gäller. Ska in till Kristianstad då. Så jag kommer hem igen på lördag nångång och då på kvällen är det Tivolirock! :D Wiiie. Sen jobbar jag 8 - 18 på söndag. Hell yeah!

Nej, i brist på fantasi om var jag ska skriva så säger jag hejdå nu.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0