Lite island

Island var helt underbart! Så himla kul att få se allt som man bara läst om i skolböcker, typ gejsrar och krater och speciellt vulkanen Hekla och alla milslånga glaciärer.. jag kan räkna hur mycket som helst! Verkligen värt ett besök iaf. Det är ju ingen sån resa som man vill spendera sina sommajobbs-pengar på precis, då åker man ju hellre till sol, bad & fest. Men till ett speciellt tillfälle kan jag verkligen rekommendera att åka dit! :)


Jag & Ursula i Blue Lagoon

Puffin-fågel :)
En Puffin-fågel :D Sötaste jag sett!

Gejser
En gejser



Min mobil har varit påväg att ge upp i typ en månad nu, en knapp har slutat fungera och även två andra har varit påväg att säga upp sig. Och idag gjorde dom det, bl.a. "tillbaka-knappen" så varje gång jag behövde komma ur menyn (eller vart jag nu var inne på) så fick jag starta om mobilen. Blev lite jobbigt efter ett tag så idag körde jag och lämnade in den. Återigen. Ibland önskar jag att det bara fanns den där Nokia 3310 och ingen annan mobil. För den var fanimig den bästa, den höll för allt och så kunde man ju byta skal också :D

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och välkomna mitt kvälls-besök! Ciao.

Kommentarsfält
Skrivet av: Ursula

We love PUFFIN :D

2008-07-18 @ 15:03:31
URL: http://inexpressible.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0