19 år och tant?

I tisdes när jag jobbade på Preem så var det en liten flicka och en mamma som stod i affären. Flickan ville ha en bulle och tänkte ta en. Då sa mamman "Nej, den får du inte ta. Tanten står och tittar på dig, kom nu." Jaha, tack..? Sen när blev man tant när man bara är 19 år? Hon kunde väl iaf kallat mig "flickan" eller "tjejen" eller något annat snällt. Men nej, hon verkade tycka "tant" passade bra. Då blev jag sur, tur att dom redan hade handlat av mig.

Jaha, kvällen? Ryktas om fest.. eller 'fest'. Jag vet inte. Törnqvist fyller år idag så blir förmodlingen en sväng dit senare. Sandra kommer ju hem också, kul att träffa henne med! Men nån fest ska jag nog inte ge mig på, naaj. Hoppar det på en söndag!


"You'll be the anchor that keeps my feet on the ground, I'll be the wings that keep your heart in the clouds." Titeln på en utav Mayday Parade's låtar. Det tyckte jag var fint! :) PUSS.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0