Brevbäraren gjorde min dag.

Och visst kom både jackan och mitt VISA-kort idag! :D Och jag bara älskar jackan! Vilket klipp, det gjorde jag bra. Annars blev det inte mycket till shopping för min del idag, bara en kajal och ett lipgloss. Upptäckte innan jag skulle köra att jag bara har 307 kr kvar... att leva för denna månaden... och en bil att mata med bensin.. SNÅLA var det ja!

Mamma och pappa fick för sig att köra till Ullared idag. Dom gick inte ens igenom halva varuhuset, dom pallade inte med all trängsel så efter en stund var dom ute igen.. Men dom hann iaf hitta min foundation jag ville ha. Och det var ju det bästa. Haha. Sedan skulle dom vidare ner till Helsingborg för att ta en natt på hotell och kanske åka över till Helsingör. Så det ser ut att bli en lugn kväll för min del, börjar jobba 07.35 imonbitti.. :)

NU: kaffe med gräddkola-smak, 70 % choklad & Prison Break!
Trivs jag? JA!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0