Dags att lämna in.

Idag var jag och kollade på Step by Step's genrep, eftersom jag inte kan se showen på lördag :( Det är jag lite sur för, men jag tjänar cash istället. Så jag fick lov att komma och se genrepet idag, och det tackar jag för! :) Och visst saknar jag det. Jag saknar inte själva ledarskapet, men just de här showerna och genrepen och stämningen och allt dans-folk.
Det saknar jag!


Jag mitt bland alla söta barn :)


Dansar till "Sexy back"


Jag och Emmie har blivit besegrade av våra söta 3-4 åringar!


Världens sötaste Ellinor - lejon!


Min street


Jaaag




Och nu ikväll har Sandra varit här med godis och film!
Usch, godiset var inte bra men fan så gott! :)
Hade tänkt ta ett Prison-avsnitt (faktiskt det sista jag har, för nu är jag ifatt USA! haha) och sen lämna in.. Sen blir det jobb imon 9 - 19!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0