Fotboll, fotboll & frikadeller?

Det är vad min kväll ska bestå av, och jag gillar det! :) Träning 18.30 - 20 som gäller, härligt.

Har precis fått i mig min GI-middag.. sjukt jävla äckligt blev det idag. Thaifrikadeller stod på matsedeln, och det var usch och tviii. Om jag inte har fel för mig så är frikadeller såna små köttbullar som ska kokas istället för att stekas? (Som i Lady & Lufsen..) Det var iaf vad dom här skulle göra, och eftersom jag är skeptisk till kött sedan tidigare så blev det ju inte bättre av att det här köttet inte ens skulle stekas! Usch vad jag klöktes. Så det blev bara grönsakerna för min del! Haha. Får se hur jag lyckas på träningen sen :p



GAAAH, nu är det en geting här!!! Har dom inte gått och dött än?!?!??

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0