Fredag

Godmorgon! Det gick inte så bra med fotorna igår.. För att få ut dom på skiva kostade det 500 spänn. För några foton på en liten skiva?! Sjukaste. Och då var dom ändå bara lågupplösta.. Visserligen har hon skyldighet att spara dom i 10 år.. Så jag får väl springa in där igen år 2018, när jag gjort karriär och har lite cash i plånboken. ;) Håll ut, mina vänner!

Sitter just nu och väntar på brevbäraren innan jag kan köra och hämta Emmie för att åka till Kristianstad. Förhoppningsvis kommer hon och slänger ner mitt nya VISA-kort i brevlådan, så jag kan handla lite idag :p Förra helgen på Altona när jag skulle ta ut pengar så drar jag upp mitt kort och då är det typ delat på mitten. Inte helt delat, det fattades kanske en halv cm. Så det var bara att be mamma om ett nytt. Så som sagt; förhoppningsvis får jag det idag! Och även min jacka.... wiiie :) PUSS!



( Över 1 timmes prat igårkväll och visst hade jag saknat det... men jag vet inte? )

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0