Fredag

Hej. Igårkväll var jag hemma själv och hade förberett mig med en riktig dator-kväll.. Vad händer? Självklart slutar internet fungera. Assur och ringer desperat efter min bror och behöver hjälp. Han säger massa saker jag ska göra, men inget funkade. "Nej, då har dom nog grävt av en kabel eller något." Hur glad var jag då? Så jävla typiskt, när man verkligen hade sett fram i mot att bara slappa, speciellt när man hade gjort sig förtjänt av det som jag hade gjort! :D (Jag var ute och gick, helt själv, i kolmörker.. Och det är ju inte precis så mycket till civilisation här ute. Och jag säger det igen; jag gick helt ensam! Och jag var nästan inte rädd alls..) Meeen desto mer tid för Prison Break blev det ju ;)

Idag har jag varit på postutbildning i Kristianstad hela dagen! Började kl 09 i imorse och slutade nu vid 15.30.. Har lärt mig massor om hur man delar ut och skickar iväg post, inrikesbrev/paket, utrikes-regler, olika porto, mottagningsbevis, rek-brev osv osv. Jag kan hur mycket som helst! :D Haha. Jag och min 64-åriga kompis från Preem har hängt ihop hela dagen.

Ikväll blir det bara chill. Det sjuka är att jag inte ens är festsugen? Slutar man bara för några helger, så tappar man lusten helt enkelt :p Så jag och min man ska på bio. Vi ska se Twilight och jag längtar riktigt mycket, för den vekar så bra. :) Och med det sällskapet blir det ju bara bättre!

Imon spelar jag DM i Mörrum på förmiddagen! Jag är laddad. Wiiie, :)
Nej, vänner. Vi avrundar där så får vi ha en kul festfredag! :) PUSS,

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0