Godmorgon!

Vaknade för en stund sen av att pappa stod och skrek på mig.. "Friiiida, min dator har slutat fungera. Jag trycker på siffrorna men det kommer inte upp något!!" Jag, sur och irriterad: "TRYCK PÅ NUM LOCK!!!!!!!" Så enligt pappa har hela datorn kraschat när det inte går att skriva in siffror längre.. Smart grabb!

Torsdag idag och vad innebär det? Jo, anställningsintervju. Än så länge känns det lugnt, har haft så mycket annat att tänka på. Men det kommer väl.. :) Victoria följer med mig som ett litet stöd. Eftersom hon redan jobbar där, och om han då ser mig med henne så kan man ju tycka att det kan vara ett plus! ;) Det gäller att vara smart. Så först blir det skola 13.30 - 14.30 och sedan kör vi direkt.

Sitter och väntar på att mina ägg ska bli färdiga nu.. Ni vet, GI-frukost....... Ägg och makrill? Hur gott låter det? Visst, jag tillhör väl den lilla skaran som tycker om makrill men tillsammans med ägg? Usch ja. Jag som älskar ostmackor! Det här kommer bli tufft! Haha. Men jag har ju hela livet på mig att äta ostmackor sen, så nu kan jag nog hålla mig ett tag :)

Nahe, jaha. Får se om jag hinner med en uppdatering innan jag pyser, annars gör jag det efteråt och berättar hur det gick :D PUSS.

Kommentarsfält
Skrivet av: Anonym

lycka till på intervjun!! :)

makrill är faktiskt gott

2008-11-06 @ 14:49:21
URL: http://emmiemagnesjo.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0