Gonna take you for a ride..

Det där "90210" var nog inget för mig. Eller jag vet inte? Förstår inte vad det var jag hade fått hem, nått från 90-talet typ? Jag har iaf lyckats läsa mig till att denna serien tydligen har gått innan också, och att det som kommer nu är nån typ av fortsättning. Så troligen var det det gamla jag laddat hem, sådääär kul..... Skippar nog det.

Väntar på Boston Tea Party nu istället för det är ett säkert kort! ;) Hörde på radion att dom tydligen har nått klipp med där ikväll där dom är fulla, och det kan ju inte bli annat än kul! Så med det lämnar jag in för ikväll, godnatt!


Kommentarsfält
Skrivet av: "Babben"

Hur har du lyckats missa Beverly Hills 90210 Frida ? haha Typ en av tv-historiens största och mest populära serier :P tyckte de va lite skojsigt och lite sött

;)Puss på de ! haha

2008-11-24 @ 23:22:18
Skrivet av: Frida svarar:

haha, jag vet inte? :p någon måste ju lyckas!

2008-11-24 @ 23:28:47
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0