Haha,

Måste bara säg en kul grej som hände på jobbet idag. En kille/man som jobbade på Högtofta, min gamla skola, bara en liten period (när jag var typ 11-12 år!!) kom in och handlade. Och vi har träffats förr också, när han handlat på ICA osv.. Men det har bara varit hej och hejdå. Så idag säger han: "Jag måste bara få fråga en sak.. Har du gått på Högtofta eller något sånt?" Vadå sjukt? Haha. Ja, svarade jag och frågade hur han kunde känna igen mig sen dess. Och att det var en liten chock. Jag menar, det var ju ändå 6-7 år sedan? Och jag har förändrats en hel del sen dess, kan man nog säg.. Sinnes!





Jag vet inte om ni minns honom, Tore Kullgren som var med i programmet "FC Z."
Det programmet där dom samlade såna nördar och skulle göra dom till fotbollsspelare.


Där är han iaf, (söt va?)


och en dag blev han vän med mig på Facebook och skriver:




Hahaha, det var så jävla kul. Generad? Va?!

Kommentarsfält
Skrivet av: marielle

Sen att tore ljög, haha. de e förjävligt :p

Men Var det Hans som kom in? Det var väl inte Per-Ola ialf?

2008-11-30 @ 21:38:28
URL: http://mariellefrimodig.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

vadå hans och per-ola? jag skrev kille/man.. haha. och det var markus ljunglöf! ;)

2008-11-30 @ 22:09:08
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0