Höst (vinter?) mys,

Hur mycket trivs jag?

- One Tree Hill
- kaffe
- nya mysiga stora joggingbyxor
- ..och äckligt väder.

Bara manligt sällskap som saknas,
(tror inte han hade varit så intresserad av OTH ändå,
så en mörk chokladbit hade kanske passat bättre!)




Nu ska jag se Priiiissosoooonnn, <3

Men vet ni vad det roliga är? När jag kom till Karlshamn idag och hade parkerat och ska gå till P-automaten kollar jag på min bil.. och ser hur inte-gul den är. Den är svart! När jag sen var klar och skulle gå tillbaka bilen och köra hem så går det en pojk på andra sidan vägen och jag höll ju på att skämmas ihjäl för min svarta/lite-gula bil. (Den liknade ett bi lite grand..) Så jag stannade där ett tag, på min sida om vägen. Tills jag såg att 'nej, nu ser ingen mig..', då hoppade jag snabbt in och gömde mig! Haha. När jag kom hem sen så var den faktiskt gul igen, fråga mig inte hur. Men allt det svarta var borta, billig tvätt! :) Okej, att säga 'allt' var väl lite krydd, men jag hade inte skämts över den iaf! :D

Kommentarsfält
Skrivet av: Dress Like a Princess

Ååh OTH!

2008-11-26 @ 14:00:06
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Skrivet av: Ursula

Nu när du jobbar på preem kan du ju tvätta bilen :D kostar ju bara 60:- :P

2008-11-26 @ 19:45:29
URL: http://inexpressible.blogg.se/
Skrivet av: Frida svarar:

jaa, jag vet :D kände bara att det inte passade så bra idag, med tanke på vädret. men snart ska jag satsa på det, absolut! ;)

2008-11-26 @ 21:23:14
URL: http://fridii.blogg.se/

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0