I'm the best damn thing that your eyes will ever see.

Har varit och sparkat boll i 1,5 tim nu och jag bokstavligt talat s p a r k a d e.. Bollen kom inte alls dit den skulle och det var inte alls kul, hela jag var helt seg och efterbliven. Men sen ligger jag ju inne med en del träningsvärk också.. haha. ;) Sjukaste?

Jaha, undra hur kul jag ska ha när jag ska försöka sova inatt.. som jag skrev; jag kände mig bortskämd efter tre nätter i rad. Nu är det ju ändå fem, men världens-bästa-fem! :)

Imon ska jag träffa Saaawwwndrraaa, och det ska bli kuuuwl för det var längeseeen! Vi skulle tydligen gymma? Haha. Sen blir det chilli på kvällen, :) PUSS!


Jag & Sandra,
Partypolarna - 07 :D

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0