Jag gör karriär.

Hej hej! Nu är jag hemma och jag är nästan lika död som Elvis. (Han är död va?) JAG HAR SÅÅÅ ONT I MINA BEN! Vi står ju upp hela dagarna, och att stå upp i 8 tim skojar man inte bort. Jag vågar inte ens tänka på hur jag kommer må efter mina 12 timmars-pass.. :p Men det funkar bra nu iaf. Ska dit igen vid 21 ikväll och vara med när Ursula stänger. Jag fick faktiskt en helt egen nyckel idag, viktigt! Och på lördag ska jag öppna.. helt själv.. hur gör man det?

Nej, jag har faktiskt inte så mycker mer att säga idag. Rätt tomt och tråkigt. Kanske kommer med en uppdatering igen efter min hjälpa-till-att-stänga-Preem-insats ikväll ;) PUSS!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0