Lill-lördag

Heeej!
Min valvaka gick inte enligt förväntningarna.. jag blev trött och gick och la mig så fort första pausen kom. Haha. Meeen jag satte iaf klockan imorse, för att se liksom 'live' vem som vann.. 05.45 satte jag den på. Sjukt va? Så jag fick se Obamas tal, men inte mycket mer. Sen gick jag och somnade om igen. Sammanfattning: sjukt onödigt gjort av mig!

Idag har varit på höstmarknaden i Sölvesborg! Haha. Jag och mina kära. Marielle & Malin är hemma nu, så dom kom också med en sväng. Dock blev det inte mycket shopping, 125 g nougat & sallad på Coffee House! :) Efter det åkte jag hem, gjorde GI-middag till mig och päronen och det var suuupergott. Jag är en riktig tiopoängare i köket tycker pappi. ;) Men jag tycker det är kul!

Kvällen har spenderats i Falkviks Idrottshall där det har lirats fotboll. Det gillar vi! DM den 22 november som gäller nu. Och resten av kvällen blir det One Tree Hill och chill! :)


Idag var jag med om något äckligt.. blörk.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0