I kill you!

Hej!
Jobbet på Preem gick bra. Jag kom ju dit i tron om att gå bredvid någon i början, och få saker förklarade för mig och prova själv med någon vid min sida. Men nej då.. Tvärtom. Direkt in i smeten. Och det i kombination med tipslördag var ju bara för härligt! ATG och Harry Boy och Styktipset hit och dit, och hyra släpvagn och lämna ut postpaket och TRE olika sortes kassor. Usch, min hjärna var helt slut. :p Och det är den nu med. Fast det var kul, iaf :) Och det är ju huvudsaken.

Men som sagt; hela jag är helt slut. Höll på att somna redan vid 6.. Ingen höjdare en lördag. ;Men jag höll mig vaken och vällen har spenderats med familjen och det var mys. Emil kom hit med godis och en film. Eller film och film.. det var en show med Jeff Dunham. Ni vet den komikern som buktalar? "I kill you!" Haha, så sjukt rolig! Här är ett klipp med han och "Peanut". Den bästa av dockorna! :D

Ärligt talat så funderar jag på att gå och lägga mig. Nu. Kl halv 11 en lördag. Får man det? Jag är faktiskt ruksigt trött, och jag tror det beror på allt nytt idag och att jag gått och varit lite spänd innan. + att jag gick upp halv 8 imorse, på tok för tidigt! Och vad ska jag annars göra? Har inte orkar ladda hem någon ny film som jag kan se, och för den delen är jag sur också. Ja, sängen får det bli! Tv en stund först kanske.. Och lyssna på "If I were a boy" 511 gånger till.. Hur som helst. Godnatt!


                                                              
               Peanut & Jeff                                                Jeff och hela hans dockgäng!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0