Lordy, lordy, lordy..

Jag har hittat min nya festlåt med Pink! Ska slänga upp den här senare, sjukt bra! :D

Idag är en sån där chill-dag som man bara behöver. Då man inte gör något vettigt alls, bara degar, kollar Prison Break och skickar sms. ;) Japp, mobilen har gått / går hett idag. Och jag vet inte riktigt vad jag ska säg.. ruta 1, here we come! Typ.

Nu ska jag städa mitt rum och byta lakan!
Nybäddad säng och naken närhet är svårslaget.

Ikväll blir det iaf träning, det gillar jag. Efter det blir det chill med manligt sällskap.
Oh yeees... PUSS!


EN AV DE BÄSTA DAGARNA I MITT LIV!!!!! :D

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0