Måndag och jag gjorde mig fri.

Heejhejhjehejehej. Idag sa jag upp mig på KomVux. Gick in där, pratade lite och 2 min senare gick jag ut och var friii :D Det var så skönt! Jag har lidit mig igenom de sista veckorna, och nu pallade jag verkligen inte mer. "Men det är ju bara en månad kvar?" sa hon. Ja, det vet jag men jag har varit trött på det här så länge så jag pallar inte. + att jag typ inte gjort en enda läxa och ligger rätt mkt efter :p Sen när jag berättade att jag fått jobb så förstod hon direkt.

När jag sen sitter här hemma ringer telefonen, och vem är det? Jo, "lärare, jävla grek och invandrare" - läraren. Niko. Min Matte och Företagsekonomi-lärare. Han jag absolut inte gillar. Han ville att jag åtminstone kunde läsa Företagsekonomi B på flex för jag låg så bra till i det. Då behövde jag bara komma dit och göra en uppgift och sen hade jag mitt VG, kanske MVG. Och visst, det kan väl funderas på.. Men just nu är jag bara så glad att slippa skiten. Det jag längtade mest efter innan studenten var att slippa alla läxor och prov och slippa känna att man var tvungen att göra något, plugga, uppgifter, göra läxor mm. Och vad är det första jag gör? Jo, går på det igen.. Nej, det var ett misstag. Jag behöver en paus från skol-världen! :)

Så dagen har mest spenderats med mamma och mormor. Nu ska strax jag och mamma äta, sen ska jag spela match! Dock tycker inte min mor det, inte mormor heller.. men shit vad jag längtar! :) Sen laddar vi inför DM på lördag!


Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0