Måndag

Hej! Orkade inte skolan idag. Känner mig både sjuk, trött, slö och trött på skolan i allmänhet. Bara tanken på att dra sig ur sin störtsköna säng och köra iväg till skolan (2 mil bort!!) i blåst och regn är självmord och inte alls lockande. Så jag valde att inte gå dit idag, helt enkelt. Och än så länge är jag nöjd :) Får se hur det blir i fortsättningen.

Idag är det planerat att jag och mamma ska till IKEA. Och det ska vi också, i eftermiddag. Wiiie, jag älskar IKEA! Speciellt den sista avdelningen (i Älmhult då..) där alla ljus och dekorationer är. Där kan jag gå hur länge som helst! :) För jag älskar ljus, speciellt de med chokladdoft. Mm, yummi. Men främst ska vi hitta grejer till vår nya hall som vi helt spontant fick för oss att röja sönder. Hörs senare,


   

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0