Nu lämnar jag in.

Ska se ett avsnitt Prison Break innan jag somnar hade jag tänkt. Går in på säsong 4 nu ;) Och om jag ens lyckas somna.. hostar ju som mest när jag försöker det. En på jobbet idag tipsade mig om nån medicin dom gör reklam för på TV och han tänkte direkt på mig när han såg den. Haha. Sött. Nej, men jag har mitt Egyptiska gift som står här bredvid sängen. Nån kräkorange sörja som smakar äcklig sprit blandat med persika. Och texten är såna oförståliga tecken, såna arabiska. Förstår inte hur jag vågar hälla i mig det? Men det hjälper för ett litet tag iaf :p Och det är skönt!

Imon blir det jobb 10 - 22.05.. Kommer jag ha några fötter kvar imon eller? Hm.
Men det är härliga pengar på en söndag!

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0