Onsdag

Tjoop,
svängde inom min man på vägen hem från jobbet igårkväll (eftersomhanbortyp1kmdärifrån). En sväng som fick vara ända tills imorse och jag bara stormtrivs. Dock var jag nog inte det roligaste sällskapet för jag gick och la mig typ direkt. Det är slitsamt att jobba på Preem!

Idag fick jag slita mig därifrån och bege mig till Karlshamn för att vara hos optikern 10.30.. Jag har ju typ ingen syn? Hon förstod inte hur jag kunnat gå såhär länge med dessa linserna, för jag ser så dåligt. Haha. Sen gick jag inom Team Sportia och köpte ett par nya joggingbyxor.. stora, pösiga, svarta Nike i stl L. Finns det något bättre? Mmmm. Hade ett par innan också, men dom försvann i somras. Sen dess har jag typ varit sur. Men nu är det problemet ur världen! Blev en tröja på Vero Moda också. Och linsvätska på Synsam ;)

Nej, dags för lite lunch.. Hörs sen,


Kommentarsfält
Skrivet av: emmie

men det roligaste var när vi va i k-stad på trendie.



du - är inte det felicia holmqvist?

jag-....ehh. va? hahaha nej.

du till försvar-......mina linser är inte så bra..



;)

2008-11-26 @ 23:19:24

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0