Onsdag och lill-lördag

Hej hopp! Skönt att sova ut hur länge jag ville idag..Dock drömde jag att Patrik sa till mig att jag skulle börja jobba kl 8 idag, så jag inte skulle få sova.. (?) Haha, tur att det var en dröm! Idag har jag faktiskt ingen aning vad jag ska göra.. Ska köra min bil till Olofström iaf, för efter den var på lagning hela förra veckan var den fortfarande inte helt 100. Jag har iaf fått en ny blinkis / helljus-spak! :D Den är jättemysig jämfört med den förra.. Så härligt att trycka på den. Så jag blir lika glad varje gång jag ska få blinka till vänster. När jag blinkar till höger blir jag bara förbannad för då blinkar den så snabbt, och det tycker jag är pinsamt och det är det dom ska fixa denna gången! :D Haha, knas. Men det är det enda som är inplanerat för dagen. Fotboll ikväll iaf, och det är ju ett stort plus!

Förresten lyckades jag äntligen få hem avsnitt 7 på säsong 3 på Prison Break igår. Har försökt med det hur länge som helst, och igår gick det.. Tog dock hela dagen :p Så nu är jag igång igen! :D Fast jag är lite sur för att jag har sett på reklamen på TV (där det är säsong 4) att Sara lever.. :( Bajs. Det var ju det som var det bästa just nu......




Fick bli en bild på min snöboll idag :) På väg till Köpegårda.

Kommentarsfält

Skriv din kommentar i fältet nedan.




Remember

- ditt namn

- din mail


- din blogg


DIN KOMMENTAR


Din IP-adress sparas automatiskt. Kommentarer som anses stötande eller bara är allmänt idiotiska godkäns inte. Likaså kommentarer fulla med spamkommentarer eller länkar.

Trackback
RSS 2.0